Od letního tábora jsme změnili některé karty, aby byla hra více vyrovnaná a některé balíčky nebyly tak přehnaně silné (například bugy... a funfacty... vlastně podstatná část informatika). Jo, a taky jsme přidali novou expanzi.
Co je novéhoÚvodObsahHlavní změnyNová expanze: PTMM expanzeNová třída: ChemikNová mechanika: SchopnostiDalší změnyNová klíčová slovaZmrazeníDalší klíčová slovaBalance changesPosílené kartyZeslabené kartyZměna textu karet
Ne, nebudeme vymýšlet žádný fancy název pro tuto expanzi. Pracovní název zněl jinak, ale ten tady nemůžeme použít. Řekněme jen to, že to písmeno P není zkratka pro "podzimní".
Tato "expanze" je paradoxně skoro stejně velká jako původní hra. Každá třída dostává nové karty, které otevírají další způsob jak ji hrát. Tematicky karty souvisí i s názvem expanze, a toto téma souvisí s tématem letošního tábora. Co to téma je si domyslete sami.
Jako by 4 třídy nestačili, expandujeme i do dalších vědeckých oborů. Tentokrát jsme se zaměřili na chemii. S tím jsme museli pochopitelně spojit všechno, co se s tímto oborem v průběhu historie pojilo - laboratorní myšky, lektvary... no prostě čarodějnictví.
Abychom trochu vykompenzovali to, že na jaře chemik ještě neexistoval, tak tato třída dostává o něco více karet, takže ve finále má přibližně stejně karet jako ostatní třídy, když započítáváme základní hru + expanzi.
Taky se vám během hry stávalo, že jste některá kola měli moc many a zbytečně vám přebývala? Schopnosti to nyní řeší! Karty schopností zůstávají celou hru na poli "efekt" a zaplacením many je použijete - a nikam je nezahazujete. Nejlepší na tom je, že na začátku každého kola se karta schopnosti obnoví a vy ji můžete použít znovu. Díky nim už nikdy nebudete mít zbytečně přebytečnou manu. Další výhodou je to, že často pomůžou vyřešit nějakou situaci efektivněji, než použití karet z ruky.
Zmrazené jednotky přichází o další útok (více v pravidlech). Funguje stejně jako v původní hře, jen to teď má vlastní název, stále se značí modrou folií.
Více detailů k tomu co jednotlivá slova znamenají najdete v pravidlech.
Skrytý
Jedovatý
Lifesteal
Spal
Umlč
Zlikviduj
Stejně jako vy jsme si všimli, že některé karty (hlavně pro informatika) jsou moc silné, to jsme změnili. Naopak některé jiné karty byly zase slabší než jsme zamýšleli, to jsme taky změnili. Některým jiným kartám jsme upravili znění, aby seděly s přidanými klíčovými slovy.
Polední klid - navíc líže kartu
Jiříkova přednáška - zlevněna ze 6 many na 3
Jiříkův bezedný hrnek - nyní schovává náhodnou nepřátelskou jednotku
Přednáška z analýzy - protivníkovy jednotky jsou zmrazeny místo "nemohou příští kolo útočit"
Implementace v C - zdražena z 5 many na 6
Implementace v Java - už nevyvolává bug, vybraná karta je spálena místo zamíchána do balíčku
Ransomware - stojí 2 many místo 1, dává 2 poškození tvému hrdinovi místo vyvolání bugu protivníkovi
Temný rytíř - úprava znění karty
Adamův výbušný pták, Robohypnožába - mají odteď štítek "Stroj" i "Zvíře"
Přednáška z analýzy, Pí blast, Duch matematikův - nyní mrazí cíl, nové klíčové slovo